Eva-träningen

Som sagt red jag som en säck potatis, jag red varken frammåt eller hade ett bra stöd i handen. Men träningen gick ändå helt ok.

På framridningen gick det helt kasst, vi red fram på bommar på kortsidan. Olle lyssnade bra tillbaka men sköt in rumpan när jag saktade av.

Sen hoppade vi fram på små hinder, där fick vi ett tönt stopp på ett liitet räcke på ca 40 cm-.-

Avslutade med en bana på ca 80 cm, jag red inte speciellt bra där heller och vi fick typ 3 stopp för att jag började mesa.

Det känns inte så bra inför Kåge, så jag ska nog hoppa lite mer under veckan. :)

Jag har fått bilder från en tjej, dom kommer komma upp som tidsinställda under kvällen/lördag eftersom jag far på konfa.



Ett smakprov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0