Tränat i Stöcke

Det var inte min och Olles dag idag, vi hade verkligen allt emot oss. Olle hatar ju vatten, vind och dåligt underlag. Det var också första gången som jag red ordentligt ute.

Olle var gaalet taggad när jag travade fram med Johanna på vägen. Han kunde inte trava, utan gjorde sina små fula halv stegringar-.-
Men när jag red fram på banan så blev han bättre :)

När vi hoppade så var han fin i början, hoppade fina språng. Men sen började jag mes-rida, som jag lovat mig själv att inte göra!
Men jag tror inte att jag skulle ha tagit pessoabettet, jag kan inte ha ett bra stöd i handen med det. Olle har hoppat bra på tränsbettet, så jag ska nog fortsätta med det :)

Träningen gick jättedåligt, men Olle är lite speciell. När han är spänd så brukar det bli så här...

Men jag fick jättebra hjälp, verkligen!! :)




Kommentarer
Postat av: Lovisa Berggren

Sv: Yesbox, vill du all jag skickar dom på mejl eller att jag lägger upp dom på bloggen?:)

2012-05-06 @ 20:12:39
URL: http://photohut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0