12 - varför började du blogga?

Jag har haft två bloggar innan den här, men ingen av dom kände jag något direkt sug att uppdatera. Den första startade jag på blogspot eftersom alla mina kompisar med egen häst hade blogg haha. Den uppdaterade jag kanske max en gång varannan vecka. Min andra, på blogg.se den här gången, startade jag för att jag var less på blogspot. Det måste ha varit den dåligaste bloggen någonsin, där jag skrev om min dåliga utrustningssmak, dåliga inlägg och ful design. Uppdaterade några inlägg i månaden ;)
 
Den här bloggen startade jag i juli 2011 (tror jag), den här gången var det för att jag ville blogga och inte av någon annan konstig anledning. Ville bara prova på att blogga och se om jag tyckte att det var kul, och de tycker jag :)
 
Jag gillar att blogga även om jag har mina dagar då jag bara vill trycka på "radera bort bloggen", usch vad less jag har varit på den. Funderar fortfarande på det ibland...
 
Men även om  jag skulle sluta blogga någon gång så vill jag ändå att bloggen ska finnas kvar, precis som mina andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0