Byta portal..?

Ibland blir jag verkligen sugen på att byta portal. Blogg.se har blivit sämst sen dom bytte layout. Om inte statistiken dampar, så går det inte att publicera inläggen eller att ladda upp bilder. Men det finns ingen annan portal som jag vill blogga på, alla andra är så konstiga på något sätt. I så fall blir det nattstad.
 
Sen vet jag faktiskt inte hur jag ska göra med bloggen, om jag ska fortsätta eller inte. Har bloggtorka nu och bloggen suger. Vad tycker ni?
 
Gangnam style!
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Även om du har bloggtorka så tycker jag att du ska fortsätta blogga, för du kommer nog tycka att det är kul att läsa då du blir äldre :)

2012-11-29 @ 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0