Måndag

Idag har det varit ganska kass uppdatering, men jag har fyllt år och sen har jag inte riktigt orkat. Jag har fått:
 
  • iphone 4s
  • smycken
  • ett skal
  • små skaker av kompisarna
  • 1600:-
Får se vad jag ska köpa för pengarna, det är ingen som jag känner att jag verkligen behöver nu, så vi får se! Känns ganska gött att äntligen ha fyllt moppekort, har väntat på det hela året. Jag tror att jag ska göra provet på jullovet :)
 
Imorgon är det sitsträning på eget val, jag hatar det eftersom man ska bli longerad runt på en volt och alla ska titta på en haha. Usch...
 
Olle vilar imorgon, jag har mycket i skolan. Åker till honom på onsdag istället då han brukar vila annars :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0