Min telefon är dum i huvudet!

Det här inlägget är för att jag ska kunna skriva av mig, jag hatar min telefon av hela mitt hjärta just nu. Det finns ingen sämre skittelefon!
 
Ett av problemen är att jag inte kan lämna den utan att släcka ner skärmen, gör jag inte det så lever den sitt egna liv verkligen. Jag la den på bordet framför mig utan att röra den, och dåg hur den gick in på samtal och ringde min kompis! Så kan den göra om jag är t.ex inne på fb eller något. Då bara stänger den ner programmet och går in på samtal igen. Har jag otur så stänger den av touchen så att jag inte kan lägga på haha. Då måste jag låsa den, låsa upp (den laggar oftast när man ska låsa upp) och sen skynda mig att lägga på. Jag blir galen!
 
Sen om jag är inne på youtube och ska se ett klipp, så kan den välja ett helt annat klipp som inte har något med det andra att göra! Om vi säger att jag ska kolla på filmer på Olle, då skulle jag inte alls bli förvånad om det kom en film på Barack Obama. Blir så arg att jag inte vet vad jag ska göra!
 
Den kan bara stänga ute mig, utfrysning på hög nivå! Det går knappt att göra något alls längre. Den funkade ganska bra fram tills för lite mer än en vecka sen.
 
Om någon har/har haft en htc wildfire s någon gång, så kommentera hur det funkade för er!
 
DISS DISS DISS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0