Olle 18/11

Idag var det lite mer den "gamla Olle" jag satt på. Underlaget var mjukare så jag tog lite galopper också. I skritten och traven var han jättefin, jag travade några steg och satt ner. Då var jag noga med att han inte skulle slänga upp huvudet i övergångarna. Så duktig han var!
 
Sen skulle jag galoppera, det gick kanske 20 meter och då  tänkte jag "vad lugn han är!". Då började han sparka, ganska stora var dom också. Han galopperade väldit mycket uppåt och blev lite studsig. Då tog jag tillbaka så att han hade en jättekort galopp och när han sparkade drog jag upp hhuvudet och la på ben.
 
Galoppen är den svåraste gångarten på Olle, jag måsste sänka kraven och hitta knapparna igen. Vi skulle också behöva fara in till hippo. Vi ska försöka fixa anläggningskort för bara december, hoppas att det löser sig!
 
Det är inte lätt när det är svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0