Olle 29/11

Vi klarade oss faktiskt utan att få några styltor idag, så jag kunde trava lite. Våran jättebra pannlampa (som vi kom för max en vecka sen) är borta, så jag fick ta den dåliga. Tur snön hade kommit så det var ljusare. Olle var iallafall jättefin! Jag var inte så smidig med vinterskorna så det är tur att han är känslig. Gjorde fina skänkelvikningar tvärs över vägen.
 
Travade en liten sträcka både på väg bort och hem. Olle är ju för underbar, bara gör det han ska utan att bråka. Mer kan jag verkligen inte kräva just nu! Han är inte stark, inte springig, inte tjorvig i handen eller het. Bara lugn och trampar på i en lång och låg form :)
 
I en backe kortade jag upp tyglarna och han fick skritta upp för backen. Han gick kvar, jobbade igenom hela kroppen och tuggade på bettet. Finafinafina
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0