Olle 7/11

Idag var Olle så otroligt fin att jag inte finner ord! Det verkar som att han behövde en "unghäst-vila" för han harverkligen blivit jättefi :D
 
Jag travade tre vändor idag, mamma hade bytt till tränsbettet och vilken skillnad det blev. I traven bara gick han där, inga konstigheter, i en lång låg form och trampade på jättefint. Och vilket steg han får *.* Jag kunde nästan inte sluta haha :)
 
Jag såg tre rävar också, eller det såg ut som hundar fast utan människa. Olle tyckte inte alls att det var läskigt. Det är några hundar på ett hunddagis (tror jag att det är), dom dampar alltid när man rider förbi. Tur att min ponny inte är det minsta rädd för hundar.
 
Jag tror att det kommer att allt kommer bli super! Det känns så otroligt bra just nu :))
 
Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0