Outfit

Tyckte att det var lite länge sen jag gjorde en outfit nu, tycker nämligen inte att det är så roligt längre. När jag just hade startat bloggen älskade jag outfits, dock hade jag världens sämsta smak på utrustning då. Ni kan ju kolla bak i mina arkiv :)
Iallafall.
Den här innehåller lite nyheter från olika märken, bland annat Charles Owens nya hjälm. Vet inte riktigt vad jag tycker om den, man blir som väldigt låst till en outfit med den. Samtidigt kan man påverka väldigt mycket hur den ska se ut. Kolla HÄR, man kan ändra nästan allt på den!
Schabraket är säker fint på vissa hästar, men ingen favorit direkt. Resten är helt ok, men det blir ganska snyggt tillsammans :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0