Trött och less

Jag blev inte så mycket klokare av gymnasiesaken. Sam tror jag inte det blir, natur skulle vara jättebra, men man måste ju först få godkänt i alla ämnen. Dom sa "ja, ni ska väl helst inte hata matte." Vad gjorde jag ens där då? Får fundera vidare.
Får se om jag bokar praso på ekonomi, men bara som jag kan gå med någon kompis. Såg några jag kände, men ååå jag vill inte börja gymnasiet...
Har faktiskt petat på en orm idag (y)
 
Stannade på stan en stund med Bellan och Minna. Köpte nördsaker och ett skal, visar sen :)
 
Om någon som går på gymnasiet har några tips eller kan berätta om sin linje så skulle det vara underbart!
 
Gud vad jag hatar när luvorna flyger upp på precis varje bild...
 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Sam är ju skitbra om man hatar no och matte och sånt men ändå vill ha en bred utbildning. Mycket typ vanliga skrivämnen, bara svenska och engelska sen får man välja sin inriktning själv i tvåan så det tycker jag är asbra :) I ettan äre historia och samhällskunskap också och så :)
Går själv sam, men man känner ju själv vad som lockar en och inte ;)

2012-11-23 @ 17:20:53
Postat av: Elin

Jag tycker gymnasiet är MYCKET roligare än grundskolan, mer frihet och ansvar samt så händer det lite mer på Draggen. Synd att du inte får vara praso hos eftersom att dom gjort om programmen osv, mig annars hade du kunnat göra de,! :)

2012-11-23 @ 20:28:31
URL: http://www.eelinmagnusson.blogg.se
Postat av: Minette

Jag går ekonomi och jag trivs jättebra på den linjen! :) Jag hade (och har fortfarande) ingen aning om vad jag vill bli så då kändes ekonomi som ett bra val eftersom det ändå är en ganska bred utbildning och något man kan ha nytta av i framtiden. De "speciella" ämnena som jag har är företagsekonomi och privatjuridik :)

2012-11-23 @ 23:15:40
URL: http://surfryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0