01 - ett nytaget foto på dig själv och 15 fakta om dig själv

 Jag har världens bästa humor (alla barnen hehe)!!!!!!
 
 Jag fick B på min svenska-inlämning!
 
 Jag läser sjukt många bloggar!
 
<3<3 Jag är mörkrädd...
 
♥ Jag känner mig alltid jättestor på Olle nu för tiden :(
 
 Potatis är de äckligaste som finns!
 
 Min favoritfärg på hästar är mörkbrun
 
 Jag är jättebra på att skriva halvfärdiga inlägg och sen spara dom i utkast...
 
 Jag älskar brun utrustning!
 
 Jag tappar känseln i några fingrar ibland, utan anledning :/
 
 Nu börjar det gå trögt här...
 
♥ Jag älskar Kristina Wargs Carla bruni!!!!!
 
 Jag har bloggtorka hehehe :]
 
 Nu spårar det
 
 Jag fyller år den 12 november!
 
Det kommer ingen nytagen bild, jag trodde bara att det var 15 fakta om mig.  Nu har jag duschat så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0