Framtidsdrömmar

När jag har gått ut gymsasiet skulle jag vilja fara till Tyskland och rida. Helst till Ludger Beerbaum (faktiskt så var det anledningen till att jag valde tyska till högstadiet). Gillar hans sätt att rida och att han alltid har så välridna hästar, jag tror att man skulle lära sig väldigt mycket där!
Sen när jag har kommit hem därifrån (ja vi säger som att allt blir av..) så ska jag flytta till Västerås, där finns det mycket fler möjligheter att kunna satsa på ridsporten än i Umeå helt enklet. Strömsholm ligger ju där bl.a. Skulle försöka hitta ett stall med ridhus och bra träningsmöjligheter.
 
Jag ska köpa en 4-åring och forma den helt efter mig och utveckla den med målet att tävla höga klasser i framtiden. Den ska ha bra stam, vara grundriden i alla gångarter och lite hoppad. Men inte mer än så, resten vill jag göra själv!
 
Längre än så har jag inte kommit, det kan komma en del 2 i framtiden också. Självklart får man ta det här med en nypa salt, men jag menar allvar med det här och jag kommer att göra allt jag kan för att mina drömmar ska  bli verklighet! Det med Tyskland är väl ganska tveksamt, men resten blir nog av någon gång. Det är inte alls några omöjliga mål, och jag brinner verkligen för ridsporten!
 
-If you can dream it you can achieve it-
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Menea

Såå du tänker först åka till Tyskland och sen utbilda en 4-åring... Vad ska du jobba med för att få pengar till det då? :P

2012-11-16 @ 18:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0