Ganska så trött

Idag har jag praoat på Hippo från kl 7-16. Bytte om och dog sen en stund på sängen fram tills nu :]
 
Dagen har ändå flutit på ganska bra, även om det blir lite svårt när man inte har en susning om vad ridskolehästarna heter-.-
 
Jag har:
 
*Släppt ut hästar
 
*Mockat, det är ju inte lite hästar i stallet heller. Det tog ett tag..
 
*Fodrat hö och krafft
 
*Ridit en häst
 
*Släppt in hästar
 
*Mockat lite mer
 
Red en häst som heter Max (eller Max Marco tror jag det stod), han var inte liten. Han hade varit skadad och skulle sättas igång, jag tänkte direkt på hur Olle brukar vara och blev lite orolig haha ;)
Men naanting så seg.. Mina ben va döda efter 5 min i trav, men han var ändå riktigt fin! Slappnade av och kom ner i formen, det blev bara en halvtimme eftersom han inte är igång :)
Kommer nog att rida honom hela veckan, mot slutet kommer det kanska bli lite galopp. Jag har inte ridit ordentligt på en månad typ....
 
Efter maten blir det att fara och kolla om det är min hjälm som har kommit. Vet inte om det är den eller något annat paket, men jag hoppas :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0