Hatar min telefon!!!!

ÅÅÅÅÅHHHH alla människor där ute, köp aldrig HTC wildfire s!!! Det är den sämsta telefonen helt seriöst! Jag har raderat tre appar idag och jag har fortfarande för lite minne för att kunna gå in på bilder, internet osv... Man blir ju ledsen
Jag tänker inte radera fler appar nu, tyvärr telefonen...
Som ni märker så blir det inga bilder etersom jag helt enkelt inte kommer åt dom...
 
Nu vet ni, köp aldrig htc wildfire s om ni vet erat eget bästa. Ni blir bara besviken. Sen går den knappt att använda medans den laddar eftersom den dels inte känner av något och den börjar dampa.
 
Har haft min i typ 6 månader, nu vet jag vad jag vill ha i födesledagspresent....!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0