Långa dagar

Idag for jag och Menea till Olle innan lunch, hon fick testa Olle. Jag kan numera förklara att hans tillfälliga rädsla för vattenpölar är borta! Tack menea ;)
Jag hoppade också upp en stund, han protesterade lite i början men anars gick han helt ok. Ska börja jobba med att göra halt utan att han slänger upp huvudet, jag har ju ett mål att starta dressyr nästa år :S
 
Sen rullade vi vidare mot Hippo. Jag och Johanna kollade först på Lc, sen stod jag insläpp till banan i Lb och sen kollade vi på storhästklassen som var sist. Jag har ingen aning om ifall det var 1m eller 1.10 ;)
 
Jag och Johanna var överens om att det är ett självplågeri att titta på tävlingar utan att vara med själv :]
 
Det är bara att ladda om inför en heldag på Hippo imorgon också!
 
HAHAHAHAHA...andas...HAHAHAHAHA SÅ OTROLIGT FULA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0