Lite kort om equiterapeuten

Det var ju en halv evighet sen Micke var här nu, men bättre sent än aldrig!
 
Vi hittade en gammal muskelkada i halsen (ta det lugnt...), det är alltså därför han har haft en så kantig form. Det har jag tänkt på sen vi fick hem honom! Han har troligtvis haft den länge utan att någon vetrinär har sett den :/
Vi masserar och stretchar, när vi var i Timrå fick han medicin insprutad i muskeln. Han fick även akupunktur av Micke :)
 
Han var också spänd i en muskel ovanför korset om jag inte minns fel, där vet vi inte riktigt vad vi ska göra. Vi har masserat en del, men är väldigt osäkra... Han fick akupunktur där också :)
 
Han kände igenom hela hästen, och tyckte att Olle var riktigt fin annars! Det knakade och brakade en del, jag och Jennifer tillade bort ganska mycket hehe :]
 
Olle ficck även berömm för att vara fint byggd, alltså snygg i kroppen! Det är alltid kul att höra ;)
 
Micke har varit här en gång till också och gett akupunktur :)
 
Jag kommer inte ihåg exakt, det kan ha varit mer också. Isåfall lägger jag till det sen i ett annat inlägg!
 
"Jag behöver något lite skarpare, ja den här kniven blir bra"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0