Lördag

Ponny #1
Olle kändes lite off i början, gick inte fram och bara skruvade runt sig när jag tog tyglarna. Men det kan inte gå bra jämt. FIck till det lite bättre när jag gav honom långa tyglar och drev på ordentligt ochden gjorde om samma sak igen. Mot slutet var han fin som vanligt :)
 
Ponny #2
Eftersom jag inte hade ridit Princess på länge så kändes det lite ovant. Hon är väldigt olik Olle, men dom är ändå lika på något konstigt sätt haha ;)
Red i ca 1 timme i alla gångarter, första gången på länge som jag gör det! Hon kändes väldigt pigg och stark så jag jobbade avbrott mellan skritt/trav tills hon lyssnade bättre på mig. I galoppen ville hon dra iväg, s¨jag gjorde halt och sen fick hon länga ut. Sen samma sak på hemvägen :)
Det är så kul att rida, alla som har friska hästar- Var glada!
 

En  riktigt, riktigt, rikttigt gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0