Måndag

Inser ni hur skönt det är att vakna och inse att man är ledig även om de är måndag? Jag fick ju som sagt den bästa överraskningen haha! Jag gick in på bloglovin för att läsa lite bloggar, klickar in på Johanna Grants blogg. Då ser jag att tävlingen om den skitsnygga Schockemöhlejackan är avgjord, "jamen jag kan ju kolla vilken lycklig person som vann då". Kan ni fatta chocken jag fick när jag klickade på länken till den som vann och såg att det var min blogg som kom upp på skärmen? Helt sinnes :)
 
Mamma tar Olle precis som alla andra måndagar, och jag har inte gjort något alls idag. Svarade just på mejlet angående jackan, men det är väl de ända :)
 
Jaojao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0