Olle 20/10

Skrittade ut barbacke med ett fleecetäcke idag, det var svinkallt och jag har ingen känsel i tårna just nu...
 
Olle var hur fin som helst på väg bort från stallet! Mjuk och lätt i munnen och bara gjorde de han skulle. Jag älskar när han är så
 
På väg hem mötte vi tre stycken på cross som kom bakifrån. Då var det någon som ville pipa iväg lite fortare än han fick, och jag fick hålla hårt i tyglarna! Han blåste upp sig, for runt och hade sig. Han hade ju en anledning att dampa men ridturen var ändå förstörd :/
 
Stod ute med Olle i hagen medan jag väntade på mamma, han är så snäll
Glömde såklart kameran, men tog några mobilbilder som kommer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0