Olle 27/10

  • Underställ
  • Ridbyxor
  • Tjocksockar
  • Ridsockar utanpå
  • Ridbyxor
  • Täckbyxor
  • Fleecetröja
  • KL väst
  • En fet dunjacka
  • Vantar
  • Hjälm
  • Vinterskor
Ja så snygg var jag idag, det var också anledningen till att jag valde att rida i skogen och inte i byn. Kände mig som en köttbulle!
Kortade upp tyglarna en liten stund bara, men han fick mest bara rulla på. Red i 90 min, det blev två vändor på en sträcka där underlaget inte var för ojämt.
Vi träffade en gubbe som inte hade någon koll alls på sin hund också, usch jag är allergisk mot sånt. Hunden bara sprang fram mot Olle och började skälla på honom. Olle bara viftade på öronen, men känslan är ju inte så rolig. Gubben fick fast på sin hund, och de otroliga var att min  fina häst inte ens blev stressad efteråt!
 
Fotade lite i hagen, får se om bilderna kommer ikväll eller imorgon :)
 
4 dagar kvar!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0