Olle 30/10

Ja den här skritturen blev väl mindre lyckad. Kom på när jag kom ut till stallet att Olle inte hade några snösulor, fml. Mamma hade skruvat i broddar igår, så det var väl tur :)
 
Såklart fick han världens styltor efter 10 min, så jag hoppade av och ledde honom uppför en backe. Jag trodde att det skulle vara mindre snö uppe i byn, men där var det ju blank is så man kunde knappt stå upp. Om Olle inte hade haft broddarna så hade vi gått omkull!
 
Vände efter en stund då jag kände att det inte är värt att riskera att han sträcker sig såhär dagen innan återbesöket. Men det blev 45 min med en del pauser :)
Han är iallafall friserad nu, himmer vilken snygg ponny jag har! Han är verkligen fin min lilla Olle
 
Får se om jag orkar göra några tisinställda inlägg tills imorgon, kommer att mobilblogga under dagen och kanske om hur det gick. Annars får ni se när jag har kommit hem! :)
 
Alla håller tummarna!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

riktigt fin häst :D

2012-10-30 @ 20:18:36
URL: http://fodeponnyn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0