Olle viskade i mitt öra

  •  Fake dyón-träns + tyglar
  • Bruna veredus
  • Ländtäcke från JH collection
  • Soft up
  • Brunt Schockemöhle schabrak
  • Brunt pannband från GG
  • Boots från PC
Ett nytt träns är ett måste, alla mina håller på att ramla sönder. Ländtäcket är inte lika akut, vill bara ha något lite finare att rida fram i på tävlingar. Så att man inte har det man har till vardags. Stigbyglar har jag, men de finns inget skönare att rida i än soft up!
Skydd behövs också, har ett par bruna catago. Men dom är repiga och jättenötta, så till nästa säsong ska ett nytt par skydd köpas.
Resten är bara för kul. Jag samlar i princip på bruna schabrak så ett till skadar väl inte..
Pannabadet och bootsen är inte heller så viktiga.
 
3 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: lydia

Jätte fin häst du har!^^

2012-10-28 @ 22:20:41
URL: http://svettfux.blogg.se
Postat av: Lina :)

Jag har nyligen köpt den bruna schabraket som du visar! Det är sååå fint och sitter så himla bra på :D

2012-10-29 @ 15:29:09
URL: http://linawikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0