Onsdag

Alltså det märkt verkligen att jag stiger upp mycket tidigare än jag brukar, för jag blir trätt muycket tidigare. Smart...
 
Idag var Max nästan segare än vanligt, men han blir jättefin när man får bjudning i honom. Då kommer han längre ner i formen och jobbar med hela kroppen, fin häst! Men han har inte små gångarter, jag studsar typ till månen när jag ska byta sittben :]
Red med nya hjälmen idag, fick inte alls lika ont i nacken som jag brukar få, kanske för att GPAn är lättare. Skitbra i så fall!
 
Fick sluta tidigare vid typ 14 eftersom jag skulle fara iväg och köra moppe. Jag måste fortfarande jobba med höger/vänster (haha) och komma ihåg att släcka blinkersen, men annars gick det bra! Så nu är det bara att plugga teori pch göra provet när jag känner för det (alltså eftr att jag har fyllt 15).
 
Olle vilade idag så då tar Maggan hand om honom :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0