Önskeinlägg

Jag är ingen stjärna i skolan, mina betyg är inte dåliga men de kunde verkligen vara bättre. Exakt vad jag har för poäng vet jag faktiskt inte. Jag satsar inte heller på att gå ut 9an men A i alla ämnen heller, jag kan inte lägga ner så mycket tid på att plugga och jag skulle nog ändå inte klara den pressen heller. Jag gör mitt bästa, man kan inte göra så mycket mer än så!
 
Familjen Croné består av min mamma Anna, min pappa Henrik, min lillebror David och min lillasyster Vera. Vi har även två katter, Ramses och Bosse (Olle räknar jag med att ni känner till haha). Vi är en The typical sportnörd familj då alla barnen satsar på en eller flera idrotter. Mamma och pappa håller också på :)
 
Jag har ganska många "bra" vänner, vi är ett galet gäng på skolan bl.a. Men det finns inte så himla mycket att säga  ;)
 
Jättekul när ni kommenterar var jag ska blogga om, fortsätt med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0