Ryttartestet

DIG

Ålder: Snart 15

Fyller år: 12 november

Ridit i: Snart 8 år tror jag

Egen häst/Ridskola: Egen häst

Sköthäst/Foder/Medryttare: Inget

 

FAVORIT

Vem är din Favorithäst? Olle

Ditt favoritbett: Beror på vilken häst jag sitter på, men på Olle är det tredelat gummi

Favoritfoder: Alltså om jag ska välja ett foder så blir det hö eller krafft, en det är ju bara Olle som vet hur det smakar (lögn, jag har smakat krafftfoder hehe)

Vad gillar du att göra: Rida hest

Favoritborste: Magic brush

Favoritras: Köper inte häst efter ras, kan inget om raser heller ;)

Valack/hingst/sto: Valack

 

OM DIN FAVORITHÄST/EGEN HÄST

Namn: Made piebald (Olle)

Ålder: 15

Ras: Irländsk korsning

Mankhöjd: 147.7 (D-ponny)

Speciellatet: Vad?

Gillar att: Äta sig fet!

Född som: Häst?

Bett: Tredelat gummi, pessoa eller rakt beroende på...

Sadel: Någonting på C, har ingen aning :]

Vojlock/schabrak: schabrak, det finns inget fulare än vojlock..

 

HATOBJEKT

Bett: Omoget med "hat-bett"...

Ras: Det finns några "mindre fina" men vet inte vad dom heter ;)

Häst:

Foder: -

Sport:-

Hatar: Folk som rider dåligt men skyller på hästen...

 

SKADOR I DIN RIDNING

Brutit något: Nepp

Stukat något: Ja, men det har inget med ridning att göra

Blivit avkastad: Jaop

Avbockad: Japp, av Apan bl.a♥

Biten: ja

Trillat av: Trillat av? Jag? Aldrig...

Förlorat någon i ridning: Fattar inte?

Trampad: Haha Ja

 

FAMILJ

Bor du i Bondgård: Nejnej

Villa: Nepp

Lägenhet: Nej

Är din familj hästkunnig: Mamma rider och pappa har ridit så dom är inte helt blåsta :)

Vilka i din familj har hållit på med hästar: Jag, mamma, pappa och Vera

Husdjur: Katter och ponny

 

INTRESSE

Fotboll:  Helt ok att kolla på!

Cross: -

Motorsport: -

Ridning: WÖÖÖÖÖ♥

Städning: Ahahahahaha...

Musik: Gillar att lyssna, men inte att spela :/

Matlagning: Det skulle vara roligare om jag inte failade med allt jag försöker göra...

Djur: <3

 

SISTA FRÅGAN

Vad längtar du mest till: tills jag och Olle är igång som vanligt igen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0