Söndag

Jag skulle stå insläpp till banan i första klassen idag, så vid 9 var vi på Hippo. Det var inte lika många startande i den klassen som igår vilket var sjukligt skönt! Stod flagger i klassen efter, det gick också helt ok men det var väldigt drygt eftersom det var en A1a...
Sen fick jag hoppa in och vara flagger i 1.10 för storhästar eftersom dom räknat fel ;)
 
Mamma körde ut mig till Olle efter 1.10 så det blev en skrittur. Jobbade lite med att göra halt utan att slänga upp huvudet och det gick bra. Men han blir lite överambitiös ibland bara ;)
 
Men alla har verkligen ridit jättebra under helgen!
 
Har en extrem bildbrist, jag får ju inga nya tävlingsbilder + att man inte kan ta kameran utanför huset eftersom den skulle få fuktskador på en gång...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0