Svar på kommentar

Anonym
Hej! Jag har inte skrivit frågorna ovan men jag kan ju säga att jag läser din blogg ibland, trevliga vardagsinslag om livet som hästägare. Jag hade faktiskt ingen aning om att du inte står på samma ställe som dom som har skäckponnyn. Så det kundeika gärna va jag som frågat. Öm Olle är ok nu, hur tänker du lägga upp rehabiliteringen/träningen? Fina bilder du lägger upp.
 
Svar: Tack vad glad jag blir! Vet inte riktigt vilka du menar med "dom som har skäckponnyn" ;)
Jag kan inte säga någonting om hur upplägget kommer bli, vetrinären sa att om har är bra på återbesöket så ska vi kunna börja rida i alla gångarter, men man vet ju aldrig...
Vi tar en dag i taget och hoppas på det bästa helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0