Svar på kommentar

hur går det för noa? och för angel?
 
Svar: Alltså ärligt talat, VARFÖR frågar du mig? Jag har sagt hur många gånger som helst att om ni undrar något så får ni fråga Moa eller Angelica! Jag och Moa står inte i samma stall längre så henne träffar jag bara när jag är på hippo vilket inte är så ofta :(... Det ända jag vet är att Angel numera är friskförklarad och ska sättas igång :)
 
Och Noa. Henne red jag på försäljning i kanske 2 månader. Jag träffar inte Emma speciellt ofta heller, om ni vill följa henne så gå in på http://unos.blogg.se/! Hon hoppade en pay´n jump idag på 70 cm och nollade, duktig nudel :)
Jag är jätteglad att Stenmans gav mig chansen att rida Noa, det var jättekul! Noa är jätterolig :)
 
Om jag får några fler frågor om detta så kommer jag bara att länka till det här inlägget! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag har inte skrivit frågorna ovan men jag kan ju säga att jag läser din blogg ibland, trevliga vardagsinslag om livet som hästägare. Jag hade faktiskt ingen aning om att du inte står på samma ställe som dom som har skäckponnyn. Så det kundeika gärna va jag som frågat. Öm Olle är ok nu, hur tänker du lägga upp rehabiliteringen/träningen? Fina bilder du lägger upp.

2012-10-21 @ 14:46:55
Postat av: Vicky

^^
Fast hon har ju sagt typ en miljon ggr att hon flyttat från hippo, just saying :)

2012-10-22 @ 17:59:06
URL: http://vickevick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0