Tisdag

Tisdagar är nog den skönaste dagen i skoan på hela veckan. Vi har hk (-.-), so och idrott innan vi far till stallet och har eget val. Dock har jag bara ridit första gången eftersom jag alltid missar gångerna vi har ridning...
 
Åt på stallet lite snabbt och to bussen ut till Håkmark. Olle fick en skrittur på ganska exakt en timme, skulle egentligen ha ridit längre men jag förs som ett as. Han protesterade ibörjan och ville inte riktigt bli rund och låg. Micke (equiterapeuten) sa att vi kunde jobba mycket med öppna/sluta, så det kommer vi nog fokusera på ett tag nu! :)
 
Imorgon är jag ledig från stallet, då ska jag göra bort lite saker. Och vi får våra skoldatorer, äntligen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0