Visste ni att...

*Mamma brukade rida fram Olle åt mig innan dressyrträningar förrut när jag nyss hade fått honom. Det var för att sätta honom på plats, så att hela lektionen inte skulle gå åt till att bråka ;) Tur att det är betydligt mycket bättre nu!
 
*Olle testade mig ganska mycket förrut...
 
*Mitt hår växer nästan jobbigt fort.
 
*Jag önskar att mitt hår var lite tunnare, även om jag vet att jag ska vara glad över att det är tjockt :]
 
*Jag är väldigt rädd för andar och döda människor som spökar. Lät helt retard där men ni fattar nog var jag menar ;)
 
*Jag har alltid svårt att sova när det regnar...
 
*Jag har alltid fet när jag har * i inläggen ;)
 
*Jag är skiträdd för björnar och älgar sen jag och Olle träffade en älg i skogen förra hösten...
 
* Olle är världens finaste ponny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0