3 saker jag måste bli bättre på

* Att behålla galoppen i svängarna, jag brukar alltid välja att ta en extra halvhalt och bli kvar i hanen.
 
* Att rida som jag planerar. När jag går så brukar jag alltid planera exakt hur jag ska rida, men när jag väl är på banan så improviserar jag ändå alltid-.-
 
* Att tro på mig själv. Jag har sjukt dåligt självförtroende när det kommer till hoppningen, när Olle blir frisk så måste vi börja om från början. Bygga upp bandet mellan oss igen och se vart världen tar oss :)

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina - Ponnysmurfarnas ♥

Just nu pågår det en tävling på vår blogg om ett supersnyggt fleecetäcke med hals från Svea-Sweden, och genom att ta någon minut av ditt liv för att anmäla dig har du chans att vinna detta!
Här hittar du tävlingen: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/2012/september/vinn-ett-fleecetacke-med-hals-fran-svea-sweden.html#comment

 - Kram, 
Ponnysmurfarna

2012-09-18 @ 10:51:23
URL: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
Postat av: FIA

Jag brukar också planera exakt hur jag ska rida, men sedan när man sitter på hästen, ja då försvinner alla tankar och minnet är tomt... Som tur är så brukar jag då istället tänka på hur jag ska rida, och febrilt försöka komma ihåg vad jag tänkte... Nästan så att jag ska skriva en lapp och tejpa på häsetns öron? ^^

// FIA
www.sofiaalbertsson.blogg.se

2012-09-18 @ 11:21:13
URL: http://www.sofiaalbertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0