Älgjakt

Idag red jag Olle i 1 timme och 50 min! Red först upp i byn, där mötte vi en jätteläskig traktor. Olle blev rädd och försökte vända om, men jag skulle inte bli förvånad om han bara försökte hitta en ursäkt för att få busa ;) tror bara att han töntade sig :p annars var han lika fin som han alltid är♥
 
När jag hade kommit en bit så kom det en gubbe fram till mig och sa att dom jagade där, tur att han sa det för jag var på väg in i skogen... ;)
 
Någon dag måste jag tvätta och smörja allt ordentligt, det blir ju inte av när det inte är några tävlingar ;) Benskydden, båda sadlarna och alla tränsen (4 st) + att själva hästen också behöver en omgång... Någon som vill hjälpa mig?? :p
 
Jag fotade lite också, så det kommer nog lite bilder när jag orkar ladda över dom :)

Kommentarer
Postat av: Menea

Jag kan hjäpa dig om jag skulle vara med dig nästa helg elr nåt :)

2012-09-17 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0