Alltid ska det vara något

Är ganska så besviken just nu, GPAn var tydligen slut men gick fortfarande att beställa. Så den finns inte. Istället finns det GPA first lady black men skärmen ser jättekonstig ut på den... Världens största I-lands problem...
Jag har 6 olika val.
 
* Ta first lady black
 
* Speed air bicolur grey/silver
 
* Speed air tone on tone chocolate
 
* Speed air bicolur navy/silver
 
* Vänta 6-8 månader på den svarta vi hade beställt
 
* Avbeställa skiten och få pengarna tillbaka
 
Jag vill verkligen inte ha first lady. Den är jätteful. Men samtidigt orkar jag inte vänta i 6 månader. Nu är jag inne på den grå, men den vill jag inte heller ha riktigt :( Får se húr jag gör, men är ganska arg på dom iaf ;(
 
First lady... det ser ut som att man har saturnus på huvudet

Kommentarer
Postat av: mickis

Köp inte en hjälm som du verkligen inte vill ha, spec när dom är så fruktansvärt dyr!! :/

2012-09-20 @ 12:39:47
URL: http://miickiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0