Clinicen med Patrik Kittel

Ja eftersom inlägget försvann så orkar jag inte skriva om allt precis som det var innan.  Det blir som en sammanfattning...
 
Patrik Kittel var iaf helgrym, har verkligen börjat fundera på att tävla dressyr nästa år!
 
Han började med att ta in en unghästgrupp, två 4-åringar och en 3-åring. Alla var väldigt välutbildade! Han pratade mest om bad man skulle tänka på vid köp av unghäst och vad man ska tänka på :)
 
Sen tog han in två MSVB ryttare, jag skulle aldrig kunna gå in och träna för en OS ryttade när så många människor tittar på. Dom fick nog lite att ta med hem och träna på ;)
 
LÄGGER TILL- Det var också en grupp som låg på prix st. george. Jag är jättedålig på dressyrprogram osv men tror det var de.. Sjukt kul att se :)
 
Till sist hoppade han själv upp på en grand prix häst som han aldrig hade suttit på innan, ägaren fick väldigt mycket creed för den! I början kände han bara igenom den lite och mot skulet gjorde han piaff :)
 
Träffade min allra första ridlärare Camilla, att hon fortfarande känner igen mig haha ;) Hon kom dessutom ihåg vad Olle heter :)
 
Har också utökat min schabrak-garderob, hade ju en regel om att inte köpa fler schabrak nu på ett tag. Så gick det med det.. Glömde fota, så bild kommer senare i veckan :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0