För ett år sen

För ett år sen skrev jag det här inlägget...

Älskar dig mer än livet

Hoppträningen gick ganska bra. De va fokus på lång vs kort distans, sjukt svårt med lång! Kan inte låta bli å ratta i han äver om jag vet att jag inte ska dee..
Annars va dagen inte min. Snubbalde i trappan till cafeterian (stavning?) och glömde alla sakerna i skåpet. Så idag har jag klarat mig utan väska, jacka, osv...
Snart ska jag sova, min dröm skulle vara att gå och lägga sig innan 9 men de gåår inte.
Funderar på att åka ut till pegasus och köpa grejor på lördag, men inget bestämt än ;) Kan fortfarande inte fatta att du är min, fina fina Olle<3

Exakt så skrev jag. Känner att jag har utvecklats i mitt sätt att skriva under det här året, haha ja. Kul att leta tillbaka i arkiven och se vad man gjorde då :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0