Fredag

Olle var inte alls lika varm idag, om jag inte hade vetat att han var det igår så hade jag nog inte märkt det! Känns jätteskönt eftersom jag alltid blir lite extra nojig nu när han har senskadan. Vet inte exakt hur länge jag skrittade, men det blev ganska länge tror jag. Olle var lika fin som han alltid är♥ Det börjar bli en vana att han ska gå så här bra nu :)
 
Men jag blev ändå lite irriterad. Olle har blivit så töntig ute i trafiken, han skyggar undan för bilar (han brydde sig aldrig förrut). Och sen tänkte jag att jag kanske kunde kväva att han skulle gå förbi en vattenpöl, först stannade han och stirrade. Sen gjorde han ett mongohopp haha ;) Tur han är söt...
 
Och jag är 99.9% säker att jag såg en död älg i skogen... :]
 
Bli frisk nu mongosparris♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0