Lördag

Den här dagen började på ett mindre bra sätt, gick upp 8 och det första jag såg var en fet spindel. Jag trodde att jag skulle svimma.. Men tur att min 8 åriga lillasyster inte är lika spindelrädd som jag så hon kunde ta ut den åt mig :]
Annars har jag varit på Hippo, det blev dock inte så mycket fotande eftersom jag inte fick till inställningarna ;) Men kollade halva 1m, 1.10 och 1.20. Galet så mycket fina hästar det finns! Blev ännu mer sugen på storhäst :)
Sen fortsatte jag ut till Olle. Helt gaaalet va fin han vaar!!!!! Gick i en låg form och jobbade med hela kroppen, var lös och lugn. Klockren! Kan inte fatta hur min ponny kan vara så bäst? Akupunkturen verkar ha funkat bra :) Men Agnes hur kan du vara så glad över att din ponny gick fint i skritt ute på en skogsväg mitt ute i ingenstans? Ja inte vet jag, men det är jag iaf! :D
Nu ska jag fortsätta med designen :)
 
Bild från en gammal träning i Stöcke :)

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

spindlar är det värsta som finns..

2012-09-22 @ 23:12:31
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0