Lördag

Dagen började med att jag vaknade 06.50 någon gång och kunde inte somna om. Varför händer det aldrig på vardagarna??
Sen var det moppekurs i 4 timmar, vi pratade mest om olyckor och hur man ska tänka. Kommer inte ihåg så mycket. Måste boka in övningskörning till veckan också! Kommer bli super det här :)
Lagom till att jag skulle till Olle så började det regna, han hatar regn lika mycket som jag. Gick i 70 min så känner mig lite duktig iaf ;)
Håller på attt bli förkyld så det blir en lugn dag imorgon, inget stall tror jag. Det blir mycket skoljobb hoppas jag ;)
Usch vad jag hatar den här bilden... Jag sitter jättekonstigt och Olle ser jättetung och konstig ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0