Onsdag

Den här dagen har inte varit min. Jag har varit nära att somna på nästan varje lektion + att en rolig jävel stack hål på mitt cykeldäck. IQ befriade människor med för mycket fritid
Sen hos Olle gjorde jag den vanliga skritturen, han var verkligen i gasen idag. På väg hem så såg han Princess och ville också galoppera, då börjar han studsa och slänga med huvudet ;) kul att han har lite livsglädje kvar iaf!
Kul att han blev svettig också. Konditionen är verkligen i botten just nu, men jag skyller på att han har lång päls... men det var bara där sadelgjorden hade varit ;)
Imorgon ska någon komma och göra akupunktur på Olle, jag har konfaträff men vet inte om jag ska gå på den. Typ ingen jag känner ska gå och då far jag hellre till Ollzzzzz :]

Är det bara jag som inte kan ha bilder i mina inlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0