Onsdag

Idag var jag riktigt trött i skolan, gick inte och la mig så jättetidigt igår även om jag hade tänkt det. Men dagens jobbigaste var lätt orienteringen, det måste vara min allra svagaste sida. Jag fattar verkligen inte hur man ska hålla kartan, kompassen eller något?! Snälla kan någon hjälpa mig? Kan ju säga hejdå till godkänt i orientrering
 
Sen kastade jag mig över biologibokien så fort jag kom hem. Hade typ idag på mig att plugga in både tyska och NO, bra planering som vanligt. Hade ju lyckats förtränga att hela tisdagen skulle gå bort till vetrinärbesöket..
 
I stallet gick jag med Olle i en timme. Kommer förklara varför jag gick men honom i nästa inlägg men det är inte pga senskadan. Annars borstade jag honom och gav krafften.
 
Nu måste jag försöka skriva klart inlägget om igår, men det är så mycket och jag vet inte vad jag ska ta med och inte. Om det inte kommer ikväll/natt så kommer det troligtvis imorgon :)
 
Har lite bilder också, men dom kommer ännu senare ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0