Patrik Kittel

God morgon folket! Det blev inge mer upptatering igår för jag var för trött när jag kom hem. Idag är det clinic med Patrik Kittel! Vi ponnyryttare för Hippo fick typ billigare biljetter, tror att det var med idrottslyftet :) Sjävklart ska jag gå!
 
Igår var Olle väldigt på tårna men ändå lika fin som alltid. Han blev bl.a rädd för ett släp som stod vid vägen (han brydde sig inte om det innan..) Men jag gav inte upp förren han hade gått förbi utan att se livrädd ut :] Han har mött sin själsfrände när det gäller envishet...
 
När jag hade kommit en bit så började det låta som att någon skjöt med kulspruta, det var inga problem alls tydligen. Men annars var han jättefin
 
Det hade varit tävling i Sikeå idag annars, om vi nu hade åkt tillbaka dit. Förra året tyckte jag att banan/framridning/framhoppning var för litet och att Olle inte fick plats med sin stora galopp ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0