Söndag

Idag var det ett sånnt väder som mitt hår hatar, fuktigt med lite regn. Det blir verkligen jättefult och blir lite vågigt. Inte alls fint. Nog om detta ;)
Jag red både Olle och Princess, Olle gick som vanligt ett skrittpass på kanske 25 min, Det hade rasat ner ett träd över stigen som han fick kliva över. Det var kanske 40 cm högt men han kunde fortfarande lyfta på tassarna iaf :]
Princess gick också i skogen, hon var väl som vanligt. Inte alls min typ av häst, men det går helt ok ändå. Red i alla gångarter och hon var pigg och glad! :)
Nu måste jag återvända till biologiboken... love life...
Fortsätt att fråga på frågestunden HÄR!
Noel får stå för bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0