Trött

Är helt sinnes trött just nu, sov inte så jättemånga timmar i natt även om det var jättekul! :) Jag fick testa Meneas c-ponny Norina, hon kändes jätteliten men fin. Red bara en jättekort stund :)
 
När jag kom hem så åt jag snabbt och fortsatte ut till Olle, det var väldigt länge sen jag såg honom så smutsig. Ena sidan såg helt ok ut, men den andra var ett bombnedslag. Tur att Magic Brush finns!
Skrittade iaf i 1 timme och 40 min, han var jäättefin, formen var hur bra som helst och han flyttade lika fint för skänkeln som han alltid gör. Finafina ponny♥
 
Nu ska jag sätta mig och skriva inlägg. Både om Olles muskler, om akupunkturen och ladda upp lite bilder! Det kommer :)
SURF 2011

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0